Sony 7.2-kanaals AV-ontvanger voor Home Theatre-systeem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony 7.2-kanaals AV-ontvanger voor Home Theatre-systeem op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

macmeggelen 04-01-2015

De STR-DN850 viel me op door de Whatts hifi nominatie. Dan blijft de aanschaf toch wel een gok omdat je tegenwoordig nergens meer fatsoenlijk kunt luisteren. Gelukkig pakte dat goed uit. De aansluitingen zijn voor mij ruim voldoende, met de BDP-S7200 blu-ray speler werkt de receiver perfect samen. Via het ARC(audio return channel) aangesloten op mijn LG tv. Dan gaat de receiver bij het inschakelen van de tv ook direct aan en op het goede kanaal. (Ook volume werkt dan via de tv ab)
Hij klinkt met mijn Revox elegance en KEF subwoofer prachtig. The Expendables 3 spat uit de luidsprekers en de effecten zijn voelbaar in je buik. De mooie audio cd Cuba van Simply red klinkt geweldig. Kocht deze receiver vooral omdat ik de Wifi en airplay mogelijkheden wilde benutten en ook dat werkt geweldig goed. Had hiervoor een Yamaha RX-V673 (was daar al goed tevreden mee,top ding)en ben blij met de verbetering, ook op het gebied van het geluid!
Het gebruiksgemak is geweldig. Het instellen met de luistermicrofoon een fluitje van een cent.
Blij met mijn aanschaf!